جستجو:
یکی از روش‌های پر طرفدار برای حفظ سلامت و همچنین کسب درآمد، ساخت کرم‌های خانگی و یا گیاهی است. بسیاری از افراد که تخصص و تحصیلات لازم در این زمینه را دارند در شبکه‌های مجازی با تهیه و فروش کرم ها و صابون‌های گیاهی کسب در آمد می‌کنند و حتی دوره های آموزشی برای دیگران دارند. اگر می‌خواهید از پوست خود مراقبت کنید و روش ساخت کرم های خانگی را بیاموزید این محتوا را از دست ندهید!
اگر شما هم به نویسندگی علاقه دارید و یا به دنبال شغل دوم می گردید تا از خانه کسب درآمدی داشته باشید محتوا نویسی یکی از راه های پیشنهادی ما به شماست. محتوا نویسی یکی از مشاغل کاربردی در دنیای مجازی است و در عین حال از ویژگی های خوب این شغل می توان به وجود نیاز دائمی به نوشتن محتوا اشاره کرد. اگر به دنبال کار و درآمد در منزل هستید این محتوا را بخوانید، همچنین تقاضا برای این شغل زیاد و به اصطلاح بازار کار برای این کار خوب است، و اگر به درستی انجام شود شما حتی می توانید به شهرت کاری هم برسید!
اگه دبیر یا معلم و حتی استاد هستید و یا اگر یک تایپیست مبتدی، پیشنهاد می کنم این پست را در مورد آموزش تایپ نمونه سوالات 4 گزینه ای حتماً بخوانید. در این پست آموزش با تصاویر است. تایپ نمونه سوالات تستی شیوۀ خودش را دارد که با خواندن این پست آموزشی، متوجه نکات خواهید شد. همچنین در این پست فایلی را به شما معرفی خواهیم کرد که آموزش تایپ فرمول و ترفندهای تایپ را به طور حرفه ای اما ساده خواهید آموخت.
اگر می خواهید یک قالب کتاب آماده فارسی داشته باشید و یا نکاتی را برای استفاده از قالب های آماده کتاب در نرم افزار ورد بیاموزید حتما این محتوا را مطالعه کنید. با دانلود قالب صفحه آرایی شده زیبا و دسترسی به کاورها و قالب های دیگر متون درسی، آموزشی و ادبی و ... را شیک و زیبا می توانید به pdf تبدیل کنید و یا چاپ کرده و به اشتراک بگذارید.
1401/10/13
امروزه در دنیایی که دورکاری رایج شده و بسیاری از کارهای اینترنتی قوت گرفته اند کارآفرینی راحت از گذشته شده. اما به این معنا نیست که به سادگی می توان کارآفرینی کرد اما برای موفق شدن در این امر و تقویت هوش کارآفرینی نیاز است در کنار آموزش و تلاش چند نکته مهم را نیز بدانید. این محتوا به شما که می خواهید در آینده کارآفرینی کنید یا کار آفرین هستیدحتما کمک خواهد کرد. همچنین چند فایل خیلی خوب در این زمینه معرفی کرده و لینک دریافت را به اشتراک گذاشته ایم.
دراین پست به شما آموزش و اطلاعات سایز کتاب در اندازه های رقعی، وزریری و رحلی را خواهم داد و همچنین خواهید آموخت چگونه به فایل ورد رمز دهید. چنانچه قصد دارید متون خود را در Word در سایزهای استاندارد یک کتاب تنظیم کنید و ترفندهایی از برنامه ورد را بیاموزید حتما این پست به درد شما خواهد خورد. در ضمن آموزش ها با تصاویر است.
اگر شما دانش آموز و یا دانشجو و یا حتی استاد هستید تا کنون حداقل چند بار برای انجام تکالیف و کار های خود به برنامه هایی مثل پاورپوینت، ورد، اکسل و … مراجعه کرده اید.حتی اگر شما نویسنده هم باشید، امروزه برای نوشتن به این برنامه ها نیاز پیدا خواهید کرد. در این محتوا به بعضی از کاربرد های این برنامه ها برای دانش آموزان و دانشجویان و… اشاره کرده ایم که مطالعه آن شاید ایده هایی برای شما بسازد.
در این پست قرار است به برخی سوالات شما در رابطه با رشتۀ گرافیک کامپیوتری پاسخ داده بشه سوالاتی مانند این که این رشته را در کدام آموزشگاه های علمی یا مدارس باید انتخاب کرد؟ آیا این رشته تحصیلات عالی دارد؟ آیا امکان آموزش یا تحصیل آزاد در این رشته وجود دارد و بازار کار این رشته چقدر خوب است؟ اگر شما هم از علاقه مندان به گرافیک کامپیوتری می باشید در هر سنی که هستید پیشنهاد می کنم این پست را بخوانید. همچنین می توانید در این پست پاورپوینت آموزش گرافیک کامپیوتری را دریافت نمایید.
به عنوان کسی که کسب و کاری دارد و می خواهد فروش بالایی داشته باشد آیا با دیجیتال مارکتینگ آشنایی دارید؟ فرقی نمی کند کار شما در چه زمینه ای است و یا چه محصولی تولید می کنید فقط باید بدانید با اموزش دیجیتال مارکتینک، افرارد بسیاری توانسته اند با وجود حتی کسب و کار کوچک فروش بالایی داشته باشند. اگر شما هنوز نمی دانید دیجیتال مارکتینگ دقیقا چیست این محتوا را از دست ندهید.
تعداد : 36     صفحه 4 از 4     صفحه قبلی1    2    3