جستجو   :  

کسب درآمد از بازاریابی اینترنتی

یکی از روش های کسب درآمد از تبلیغات های اینترنتی، داشتن صفحات مجازی پربازدید است. اما باید به این نکته توجه داشت که صفحه مربوطه اغلب توسط چه کسانی دنبال می شود و بسته به نوع غالب دنبال کنندگان محصولی مناسب با قیمتی مناسب را تبلیغ کنید. به عبارت دیگر ابتدا باید یک ارزیابی درست و دقیق از نیاز های دنبال کنندگان و ویژگی های محصول داشته باشید و بعد تبلیغ را شروع کنید.

به عنوان مثال یک محصول پوستی یا زیبایی به راحتی می تواند در صفحاتی که توسط بلاگرهای آرایشی یا صفحاتی که توسط خانوم ها دنبال می شود دیده شود و بازخورد خوبی هم داشته باشد به طبع این بازخورد خوب دستمزد خوبی را هم برای مدیرآن صفحه به دنبال دارد.

ایده ای دیگر برای تبلیغ در صفحات مجازی، همانطور که در ابتدا گفته شد تبلیغ یک محصول تا حد زیادی بستگی به نوع محصول دارد. تبلیغ برای یک رستوران را در نظر بگیرید. امروزه دیگر روش های قدیمی که شامل پخش تصاویری از غذاها، محیط رستوران و ...بود کاربرد زیادی ندارد؛ بلکه به عنوان مثال از شما به عنوان مدیر یک صفحه پربازدید دعوت می شود تا به رستوران بروید. مسئولین رستوران علاوه بر پرداخت هزینه تبلیغ در صفحه شما برای شما چند نوع از غذاهای رستوران می آورند و شما می توانید با امتحان کردن این غذاها و ضبط یک ویدیوی چند دقیقه ای و قرار دادن آن در صفحه خود تبلیغ را برای آن ها انجام دهید. البته قابل ذکر است که اینگونه تبلیغات عامه پسند و ممکن است توسط هر قشری پسندیده شوند و نیازی نیست که صفحه شما الزاما مخاطب خاص داشته باشد.

در واقع شما با تهیه ویدئوهای تبلیغاتی وانتشار آنها در صفحات مجازی خودتان می توانید باعث دیده شدن برندی نوپا شوید. برای اعتماد سفارش دهندگان شما هم باید برای  محتوا و بازدید بالای صفحات مجازی خودتان تلاش کنید.

یکی از نکات جالب توجه برای بیشتر کردن بازدید یک صفحه محتوا نویسی درست و به جا برای آن صفحه است. پس محتوا نویسی را در بازاریابی جدی بگیرید. شاید یکی از دلایل موفقیت های صفحات پربازدید همین محتوا نویسی دقیق باشد. به طور کلی اگر شما علاقه مند به حرفه بازاریابی اینترنتی هستید اولین گام داشتن یک صفحه اجتماعی، وبلاگ یا وب سایت پر بازدید است. از نکات مهم دیگر که می تواند به دیده شدن تبلیغ کمک کند ارزیابی محصول و همچنین ارزیابی نیاز های مخاطب و مطابقت دادن محصولات تبلیغ شده با آن است.

محتوا نویس: زهرا سعادتپور

 

 

تحلیل و بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه در بازاریابی

تحلیل و بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه در بازاریابی دارای 343صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش.

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

 

 

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار دارای 280 اسلاید (ویژه رشته های مهندسی مدیریت) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

تاریخ درج  :  1399/4/4  
تعداد بازدید تا کنون :1127

نطرات کاربران

 
ارسال نظر 
نام شما :
آدرس ایمیل :
متن پیام  :

   
تصویر امنیتی
فروشگاه
0 علاقه مندی
0 محصول سبد خرید

سبد خرید

بستن (Esc)
  • سبد خرید شما خالی است

ورود

بستن (Esc)

Scroll To Top